Look Over the Rainbow...

Look Over the Rainbow...

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Random facts about me :)

1. Όταν ήμουν μικρούλα είχα γαλάζια ματια....μετα πρασίνισαν!
2. Παίζει να ήμουν το μονο παιδάκι που φοβοταν ενα πορτρέτο του! (ναι, ναι..έτσι οπως το ακουτε)
3. Ενω τρώω πολύ ψητο ψάρι, απεχθάνομαι το τηγανητό.
4. Είμαι ψηλή και το χαίρομαι...
5. Ενώ ολοι οι Ελληνες κουνιούνται στους ρυθμούς την ρουμανικης dance μουσικής, εγώ πιστεύω οτι την καλύτερη dance την έχει η Δανία! Λατρεία (L)
6. Είμαι αλλη μια κολλημενη με τον Chace Crawford...
7. Ο πατέρας μου ακομα προσπαθει να με πείσει οτι υπάρχει Αη-Βασίλης (κόλλησε η βελονα απ τα 3 μου χρόνια)
8. Φοβόμουν τον Μάικλ Τζάκσον και το X-Files.
9. Αγαπώ το καρό σε κάθε απόχρωση!
10. Θέλω να ταξιδέψω παντού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου